Customer Support Manager

תיאור תפקיד

משרה בכירה באחת החברות המובילות והמצוינות שקיימות אצלנו בצפון.

אני מחפשת מנהל שירות לקוחות גלובלי – לניהול קבוצת מהנדסי שירות הנותנים מענה למערכות מולטידיסיפלינריות מורכבות ביותר לתעשיית הסמיקונדוקטורס ברחבי העולם.

כדי להצליח וליהנות בתפקיד צריך להגיע מעולמות דומים – שירות, אינטגרציה, אפליקציה (אם משולב בפן טכני), ועם לפחות שנתיים ניסיון בניהול צוות. חשוב מאוד ניסיון במערכות מולטידיסיפלינריות ואם יש מהסמיקונדוקטור – בכלל יתרון משמעותי.

כדי לשמור על קשר טוב ואיכותי עם הלקוחות – המנהל נדרש לטיסות, סביב 25% (אזור שבוע בחודש) ובעבודה בזמני זמן שונים בהתאם למיקום הלקוח. אנגלית כמובן חייבת להיות שוטפת.

יש הרבה עניין, הרבה אתגר והתנאים המוצעים אטרקטיביים במיוחד למתאימים.

אשמח לתת את כל הפרטים בפרטי  tali@talos-hr.co.il

לחברה מעולה בתחום הסמיקונדוקטורס בצפון

דרוש/ה

מנהל/ת שירות לקוחות גלובלי

הובלת צוות תמיכה טכנית גלובלי של מערכות מוליכים למחצה מולטידיסיפלינריות

בניה, הקמה ויישום שיטות עבודה ומאגר ידע טכני

הובלת תוכניות הכשרה להסמכה והרחבת מיומנויות מקצועיות פנימיות וגלובלית

פיתוח ותחזוקת קשרי לקוחות ארוכי טווח, לרבות נסיעות לחו"ל

ניהול תלונות לקוחות, אסקלציות ופיתוח תוכניות תחזוקה מונעת

שיתוף פעולה עם ממשקים שונים בסביבת עבודה רב לאומית

דרישות

מהנדס/ת או הנדסאי/ת עם ניסיון רלוונטי

ניסיון טכני במערכות מולטידיסיפלינריות

שנתיים ומעלה ניסיון ניהולי כמנהל שירות או ראש צוות

נכונות לנסיעות לחו"ל בהתראה קצרה (עד 25% בשנה)

זמינות לעבודה באזורי זמן שונים (ארה"ב, אירופה, מזרח)

אנגלית ברמה גבוהה מאוד

ניסיון בעבודה בחברה גלובלית ומול לקוחות בחו"ל

ניסיון בתעשיית המוליכים למחצה- יתרון

יכולות ניהוליות ובינאישיות מעולות

 

משרה בכירה בסביבה חדשנית ובקצה הטכנולוגיה, דיווח ישיר למנכ"ל, תנאים לא פחות ממדהימים למתאימים

שיתוף המשרה