CRM Manager

תיאור תפקיד

לחברת אגטק קטנה ומצליחה בעמק יזרעאל דרוש.ה מנהל.ת CRM לניתוח ויישום מערכת CRM

לתמיכה במוצר SaaS. יתרון לבעלי ניסיון עם ZOHO אך גם SALESFORCE ודומיה יכול להתאים.

העבודה היא במודל היברידי (יומיים מהבית).

Role description:

 Own the company's CRM platform – on-going operations and implementation roadmap.

 Learn the existing implementation, stabilize & improve.

 Define the need, the scope and objectives of required new functionality,

while managing the complete lifecycle of additional ZOHO implementation, including the management of external service providers.

 Have direct and indirect communication with Manna's global salesforce & customer success,

to serve the needs of the company’s business process – customer acquisition, support & retention.

 Turn the company's business goals into detailed and clear ZOHO requirements.

Requirements:

 System analyst with 3-5 years of experience as a CRM manager, supporting SaaS products.

ZOHO experience is a major advantage,

 Experience in understanding business requirements, defining requirements & implementing.

 Quick learner – able to get up to speed with the existing platform and the entire echo system.

 Excellent written and oral communication skills in English.

 Other European languages (Spanish, Italian, French) – an advantage.

דרישות

שיתוף המשרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רוצה לקבל משרות בדיוור ישיר?

מלא/י פרטים וסמנ/י קטגוריה אחת או יותר ואנו נדאג לעדכן אותך.

רוצה לקבל משרות בדיוור ישיר?

מלא/י פרטים וסמנ/י קטגוריה אחת או יותר ואנו נדאג לעדכן אותך.