Customer Success Manager

תיאור תפקיד

לחברת סטארטאפ מצליחה ומבוססת בעולמות ה-SaaS, הממוקמת בעמק יזרעאל

דרוש.ה Customer Success Manager להחלפה לחל"ד עם אופציה ממשית למשרה קבועה.

התפקיד כולל, בין היתר, מתן מענה טכני בנושא תקלות תוכנה וניהול מקצועי של נציגי שירות בטריטוריות השונות.

כך שהוא מצריך יכולות ניהוליות, אנגלית מצוינת בכתב ובע"פ, ידע וניסיון במתן שירות בעולמות התוכנה.

***יש אפשרות למודל היברידי המשלב עבודה מהבית***

Responsibilities

  1. Customer support
  • Provide online support in multiple channels.
  • Provide customer support to users (bugs, questions, requirements, etc.) and provide out-of-the-box solutions.
  • Work with online tools for improving customer experience in multiple channels.
  1. Customer success
  • Responsible for customers' online training (content, platform).
  • Assure customers satisfaction by providing tools & methodology to encourage usage and increase retention.
  • Implement tools to collect & analyze customers' usage & feedback.


Skills and Qualifications

  • 4+ years as a support manager for global online services.
  • Experience in remote management of multiple external
  • Fluent, high-level English in (writing & speech). Spanish – advantage.
  • Service-oriented approach, excellent communication skills.
  • Hands-on software tech-savvy.

דרישות

שיתוף המשרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email