HRIS Administrator

תיאור תפקיד

לחברה תעשייתית גלובלית, מובילה בתחומה ומבוססת, הממוקמת בעמק יזרעאל, דרוש.ה אחראי/ת מערכות מידע למחלקת מש"א ובכפיפות לסמנכ"לית מש"א גלובלית.

התפקיד מצריך היכרות מעמיקה עם תהליכי מש"א מחד והיכרות מעמיקה עם מודולי HR של מערכת SAP בדגש על SAP SUCCESS FACTORS.

התפקיד מצריך אנגלית ברמה גבוהה לצורך הדרכה וליווי מקצועי של צוותי מש"א בחברות בנות בחו"ל.

יש אפשרות לעבודה מהבית יום אחד בשבוע.

התפקיד כולל:

ניהול ותפעול מערכת ה- HRIS הקיימת, תוך הקפדה על דיוק הנתונים ושיפור איכותם
באמצעות בדיקות מידע שוטפות, כד י להבטיח את אמינותה ככלי מרכזי לניהול משאבי אנוש,
המשמש פונקציות מרובות בחברה.

לשמש גורם מקשר מרכזי בין צוות משאבי האנוש הגלובלי, מחלקת מערכות מידע וספק המערכת החיצוני, תוך שיתוף פעולה הדוק, תיאום ואימות הנתונים במערכת ובמטרה לתמוך בחוויית משאבי אנוש חלקה וחוויית עובד מיטבית.

תמיכה ביישום מודולים חדשים או שידרוגי מערכת, על ידי ניתוח תהליכים טכניים עם העמיתים
לצוות והצעת פתרונות או התאמות טכניות התואמות את תהליכי משאבי האנוש הפנימיים, תוך
ביצוע בדיקות מערכת מקיפות, אימות נתונים ופתרון בעיות .

שיפור יעילות המערכת באמצעות מעקב רציף אחר ביצועים, זיהוי תחומים הדורשים שיפור
והמלצה על שדרוגים, במטרה לתמוך ולייעל את תהליכי משאבי האנוש של החברה .

ביצוע ניתוח מקיף וטיוב נתוני משאבי אנוש והדו"חות, תוך הבטחת מדדי HR מדויקים התואמים
את אסטרטגיית משאבי האנוש הכוללת .

הדרכה וליווי חברי צוות מש"א חדשים, בארץ ובחברות בנות בחו"ל, תוך מתן כלים וחומרי הדרכה נדרשים לביצוע יעיל של נוהלי משאבי אנוש השוטפים.

דרישות

תואר אקדמי רלוונטי (מערכות מידע/ מש"א)
ניסיון מוכח בעבודה עם פלטפורמות HRIS, ניסיון ספציפי ב- SAP SuccessFactors מהווה יתרון
משמעותי
הבנה מעמיקה של תהליכי משאבי אנוש ואינטגרציה שלהם במערכות דיגיטליות
נטייה טכנית חזקה וחשיבה מערכתית, עם יכולת להבין ולתרגם צרכים פונקציונליים לפתרונות
טכניים
דייקנות, כישורים אנליטיים גבוהים ויכולת לפרש נתונים
כישורי ניהול פרויקטים וארגון, עם יכולת לבצע מספר משימות במקביל בצורה יעילה
יכולות תקשורת ושיתוף פעולה מעולות, בכתב ובעל פה, בכל הרמות הארגוניות ועם ספקים
חיצוניים
יכולות מוכחות בפתרון בעיות ואבחון תקלות
שליטה גבוהה באנגלית – בכתב ובע"פ

שיתוף המשרה